Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Ο ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΜΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ


Aυτός ο ρουφιάνος ο ωχαδερφισμός φταίει για όλα όσα μας έκαναν, μας κάνουν και θα μας κάνουν, προσέχοντας να μην παρασφίξουν τη βαλβίδα για όλους.
Προσέχοντας να παίρνουν απ΄ αυτούς που δεν έχουν παρά έναν τρόπο να αμυνθούν , και μοιράζοντας προνόμια σ΄ αυτούς που τους χρειάζονται για να παραμένουν στην εξουσία.
Δεν εννοώ μόνο τον ΣΕΒ , εννοώ και κάποιες συντεχνίες, όπως των δικαστικών για παράδειγμα, αλλά και πολλές άλλες δυστυχώς, οι οποίες παγερά αδιαφορούν για τον διπλανό τους.
Σημασία έχει πάντα να βλέπεις κάποιον να περνάει λίγο χειρότερα από σένα, για να αντέχεις την συνεχή υποβάθμιση της ζωής σου μέχρι που χάνει το νόημα της.
Σημασία έχει << αυτοί που αρπάζουν το φαΐ απ΄το τραπέζι >> , να κάνουν πως τους έπεσε λίγο κοψίδι.
Σημασία έχει να χεις κι εσύ κάποιον να εκμεταλλεύεσαι.
Να κλέβεις κι εσύ λίγο ( νόμιμη άμυνα το είπαν ).
Να χεις κι εσύ λίγη εξουσία, είτε υδραυλικός είσαι είτε πρωθυπουργός.
Σημασία έχει να τους βγάζεις όλους μηδενός εξαιρουμένου άχρηστους και κλέφτες, για να δικαιολογήσεις τις δικές σου μικρολοβιτούρες , το άραγμα στον καναπέ και την κυρίαρχη ιδεολογία του <<Κοιτάω την πάρτη μου >>.
Δεν το λές έτσι βέβαια.
Λες << εγώ θα σώσω τον κόσμο ? >>.
Πούστη υποκριτή.





Αυτό πού θέλω, είναι άμα σκοντάψω να ρθείς να με σηκώσεις, κι ας << πάλιωσε το σακκάκι μου >>. (Γιατί εγώ ξέρεις ότι θα το κάνω.)

Αυτό που θέλω είναι, άμα με βρείς σε αδυναμία να μην προσπαθήσεις να μέ πατήσεις κάτω.( Γιατί εγώ ξέρεις πως δε θα το κάνω )

Αυτό που θέλω είναι μια απλή ζωή. Όσο απλή κι αν χρειαστεί να γίνει, προκειμένου να την δικαιούνται όλοι στον πλανήτη. ( Αηδία μου προκαλούν τα θέλγητρα του καπιταλισμου,μια που είναι βουτηγμένα στο αίμα των πιό αδυνάτων του κόσμου)

Αυτό που θέλω είναι να βγάλω την κλειδαριά απ΄την αυλόπορτα.

Αυτό που θέλω είναι να μην είναι ασήκωτο το φορτίο του να ζείς όρθιος και όχι γονυπετής.

Αυτό που θέλω είναι να μήν διώκομαι (διώκεσαι , διώκεται ), από κυβερνήσεις που όχι απλά αδιαφορούν, αλλά σε κυνηγούν με εκδικητική μανία για τις ιδέες και την στάση ζωής σου.

Αυτό πού θέλω είναι να μην με αναγκάζουν , να απεργώ, να κάνω καταλήψεις, η ακόμα και να ανατινάζω την ένοχη ιδιοκτησία κανενός απ΄τους καταπιεστές μου ή και τους << αθώους >> υποτακτικούς τους.

Αυτό που θέλω είναι να μήν ζω σ΄ένα << κράτος ασυστόλων, και πεσμένων κόλων >>, η ακόμα καλύτερα να ζώ στον τόπο μου χωρίς κράτος , χωρίς καταστολή,χωρίς έχοντες και κατέχοντες, χωρίς εαυτούληδες που ντύνουν με επιθετικά ιδεολογήματα την απανθρωπιά τους.

Είναι στέρεα τα <<θέλω>> μου, κι ας μήν μπορώ με φιλοσοφικές παραπομπές να τα υποστηρίξω.

Ναί, δεν μπορώ να πω το << πως >>.

Ξέρω καλά όμως το <<τι >>

Αλλά μάλλον το δικό μου DNA θα φταίει, κι όχι των πολλών.




Δεν υπάρχουν σχόλια: